Facebook
Pinterest
Instagram
  •  PORADY EXPERTA   •  5 cennych rad wedding plannera

5 cennych rad wedding plannera

5 cennych rad wedding plannerki

 

 

 

Podczas organizowanie ślubu i wesela bardzo często oprócz początkowej euforii pojawia się przerażenie u panny młodej, rzadziej natomiast u pana młodego.

 

…..spokojnie wszystko pójdzie świetnie…

 

Przygotowałam 5 rad, które według mnie są niesamowicie ważne podczas organizacji ślubu i wesela. 

 

  1. Zacznijcie przygotowania odpowiednio wcześnie.

Jak już zapadnie decyzja, że chcecie wspólnie zorganizować ślub to ze sporym wyprzedzeniem zabierzcie się do pracy organizacyjnej. Oszczędzicie sobie wiele nieprzyjemnego stresu, kłopotów i często też pieniędzy.

Oczywiście mieć więcej czasu to również znaczy móc przebierać w ofertach i usługodawcach ślubnych. Najlepsi mają często zajęte terminy aż 2-3 lata do przodu. 

 

  1. Czas zacząć organizację czyli skoncentrujcie się na jednym zadaniu.

Zasada koncentracji na jednym zadaniu obowiązuje nie tylko w organizowaniu wielkich eventów, ale często również i w dobrym zarządzaniu czasem. 

Nie dacie rady, jeśli na wszystko będziecie patrzeć całościowo, gdyż będzie to kosztowało was dużo energii i przyjdzie moment, że zaczniecie się gubić.

Rada: Przygotujcie  listę i plan na poszczególne zadania np. zakup obrączek  – oglądniecie ofert online – wybór marki- wybór modelu – zamówienie – zaliczka – pozostała płatność. Nie róbcie wszystkiego od razu! Musicie być cierpliwi.

 

  1. Nie dajcie sobie wmówić, że coś musicie, bo tak wypada.

Żyjemy w czasach, gdzie wszystko jest możliwe i nikt się już niczemu nie dziwi. Dlatego cokolwiek postanowicie, nawet z prostego powodu, bo zwyczajnie tego nie czujecie to nie róbcie tego. I nie ważne, że ciocia klocia was skrytykuje lub ostro skomentuje do innych ile wydacie na ślub albo że ona była u kogoś na weselu i tak się robi coś tam.
To jest wasz dzień, wasz ślub marzeń i pierwsi jesteście wy a później goście. To wszystko w ogólnym rozrachunku naprawde nie ma znaczenia. Macie być razem szczęśliwi i tylko to się liczy.

 

  1. Drobne wpadki czyli jak nie robić tragedii na weselu.

Jeśli wpadniesz wcześniej w histerię na ślubie to ryzykujesz to tym, że nic nie będziesz pamiętać z tego dnia, a zmęczenie szybko da swe znaki.

Rada: Nie zadręczaj się przemyśleniami, czy wszystko będzie tak jak powinno – suknia, tort, kwiaty, itd. Postarajcie się dać z siebie wszystko, by zorganizować wszystko jak najlepiej i po prostu się tym cieszcie. Jeśli obawiasz się, że zwyczajnie nie dasz rady, bo dużo pracujesz lub nie masz czasu, może warto pomyśleć o profesjonalnej organizacji ślubu przez wedding plannerki.

 

  1. Złap oddech.

Jak wynika z badań, ale też z naszego doświadczenia przyszłe panny młode znacznie bardziej angażują się w przygotowania ślubu. Co sprawia, że częściej i łatwiej wpadają w panikę. Szybciej czują się zmęczone i wypompowane organizacją ślubu. Jeśli któregoś dnia poczujesz, że zwyczajnie nie dasz rady, brakuje Ci cierpliwości a co gorsza puszczają ci nerwy – zrób sobie przerwę.

Rada: Zostaw wszystko nawet na tydzień, wyjdź z przyjaciółkami do kina, lub wyjedź na weekend. Postaraj się nie oglądać inspiracji na Pintereście czy Instagramie. Nie myśl zupełnie o ślubie. Zobaczysz, że po takim odpoczynku, wróci zapach do dalszego działania.

Enjoy 🙂