ŚLUB I WESELE MIĘDZYNARODOWE

– przedstawienie listy dokumentów, niezbędnych do zawarcia ślubu cywilnego lub konkordatowego

– organizacja tłumaczeń dokumentów niezbędnych do zawarcia ślubu

– organizacja tłumacza przysięgłego

– opracowanie tematu przewodniego uroczystości, kolorystyki i stylu czyli ogólnej koncepcji ślubu i przyjęcia

– przygotowanie szacunkowego kosztorysu uroczystości ślubnej i przyjęcia weselnego

– przedstawienie propozycji miejsc, obiektów i rezerwacja terminu (prowadzenie rozmów w wybranym obiekcie dotyczących odpowiedniego ustawienia sali, menu, aranżacji dekoratorskiej, negocjowanie warunków)

– negocjowanie i podpisywanie umów

– pomoc w doborze odpowiedniego menu, bufetów, tortu

– wyliczenie i organizacja napojów alkoholowych

– organizacja dekoracji i oprawy florystycznej ( bukiet PM, bukiety drużek, butonierka PM, butonierki drużbów, miejsce ślubu, miejsce przyjęcia weselnego, podziękowania, inne)

– organizacja oświetlenia architektonicznego

– organizacja oprawy muzycznej ślubu (kwartet smyczkowy z wokalista, Trio smyczkowe inne)

– organizacja oprawy muzycznej przyjęcia weselnego ( profesjonalny zespół muzyczny, DJ, konferansjer, wodzirej)

– organizacja atrakcji na przyjęcie weselne (pokaz sztucznych ogni, pokaz barmański. fotobudka, inne)

– organizacja profesjonalnego fotografa

– organizacja profesjonalnego o reportażu filmowego ( teledysk ślubny)

– organizacja papeterii ślubnej( zaproszenia ślubne, winietki, tablica gości z planem stołów, karty menu – zgodne z tematem przewodnim uroczystości)

– organizacja makijażu próbnego i finałowego

– organizacja fryzury ślubnej próbnej i finałowej

– pomoc w doborze odpowiedniej stylizacji Panny Młodej i Pana Młodego

– pomoc w doborze odpowiednich stylizacji druhen i drużbów

– organizacja upominków/ podziękowań dla gości

– organizacja  podziękowań dla rodziców

– organizacja indywidualnych lekcji tańca

– organizacja pojazdu dla Pary Młodej

– organizacja pokoi hotelowych i transferów dla gości

– organizacja opieki i atrakcji dla dzieci

– organizacja grupowych przelotów

– organizacja „city tour”

– zapewnienie tłumaczy

– zarządzanie międzynarodową listą gości

– dopilnowanie terminów płatności

– koordynacja uroczystości

– ostateczne rozliczenie z podwykonawcami